Ambulance léčebné rehabilitace Jirkov

Vítáme Vás na stránkách nestátního zdravotnického zařízení poskytujícího ambulantní specializovanou péči v oblasti léčebné rehabilitace.

napište nám!

Léčba vysokovýkonovým laserem

Na našem pracovišti používáme k léčbě přístroj BTL-6000, High Intensity Laser 10W. Jedná se o neinvazivní terapeutický přístroj, který umožňuje hluboký průnik energie infračerveného spektra do tkání s lokální stimulací tkání.

Unikátní biostimulační efekt má za následek urychlení hojení , regeneraci tkání, zvýšení jejich prokrvení a protibolestivou reakci.

Nejčastější indikace: onemocnění šlach, vazů, kloubů, např. tenisový, golfový loket, onemocnění Achilovy šlachy, burzitidy - záněty tíhových váčků, bolesti ramene, úžinové syndromy / syndrom karpálního tunelu, syndrom m. piriformis../, kontuze - pohomoždění, distorze - podvrtnutí, otoky, nehojící se defekty..

Kontraindikace: těhotenství, neléčený diabetes mellitus, systemový lupus erythematodes, tetování, pigmentace v oblasti léčené plochy, užívání kortikosteroidů, obstřik v posledních 3 měsících v místě ošetření, kardiostimulátor, antikoagulační léčba, kardiostimulátor, aplikace nad štítnou žlázou nebo jinými žlázami s vnitřní sekrecí, tumory, aplikace do 4-6 měsíců poradioterapii, horečnatá onemocnění, epilepsie, ztráta čití v ošetřované oblasti, hluboká žilní tromboza, aaplikace v periorbitální nebo genitální oblasti

Možné vedlejší účinky: nepříjemný pocit tepla, pocit brnění, dočasná porucha čití, zčervenání v ošetřované oblasti. V případě nepříjemných pocitů se snižuje intenzita výkonu terapie.

TELEFONICKÉ
REZERVACE

774 990 660

Foxlea Design tvorba www Foxlea Design & Ambulance léčebné rehabilitace Jirkov © 2010